Poor little misunderstood baby, no one likes a sad face.

Godmorgon fartdårar, nu är jag back igen.
Haha jag är rätt duktig på att skriva inlägg,
kanske det som gör mig så less. No idea.
Nu ligger jag iallafall i sängen och luktar lite halvtaskigt
medans jag smsar med mina kära töntar!

Ida frågade nyss vad jag skulle göra ikväll, precis som Moa
brukar göra. Jag får lite ont i hjärtat. Jag saknar ju båda, men
det är ju så svårt då man har lovat folk och man får frågan just då.
Jag känner mig som lite av en dålig person.
Men så är väl inte fallet egentligen.
åh, fan. Aja.

Vad som händer senare i veckan blir väl att man drar sin kos till
stugan med ett gäng och lever nån eller några dagar utan vatten,
och med ett ändå rätt hemtrevligt dass, fiskebåt och badsjö. Att
det finns trollsländor där tänker jag inte låtsas om *ryser*.

När det kommer till alkohol så har jag inte druckit i helgen, eller jo
litegrann men inte så att jag blev bajsfull (som jag antar många blev glada över)
och jag känner inget behov av det heller. Inte än så länge. Det känns skönt.

Hm, nu fick jag även höra att bigboyunderlip ska sova hos jonte, så det blir nog
fem som umgås ikväll, det funkar väl det också, antar jag. Hehe! böghög 'YES' !

Nu är det snart dags att hoppa i duschen, sen höra av sig till Kellzan åde.
Kika in hennes blogg vetja (om nån ens läser min): Http://Kellylee.blogg.se

Jag skänker även en tanke till alla mina saknade vänner, ni är bäst ni också, love!

Avslutar gör jag med The Duck Song. Jag är fast.



Jamenar, Waddle, waddle liksom?
Matilda


And why can't you just hold me
And how come it is so hard
And do you like to see me broken




Kommentarer
Postat av: nadia

sent svar jag vet! Jag kom hem ifrån gymmet för ett tag sen, och ser nu på filmen Trekant som jag redan kan rekommendera! :D



vad gör du damen?

2009-07-20 @ 19:20:12
URL: http://retrojunk.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha, ha inte dåligt samvete, var istället glad att du har så mkt att göra. Hellre det är tristess:) Jag har EGENTLIGEN rätt mkt att göra också, men väljer ofta att bara vara hemma, och då händer det att jag frågar vad du gör. Men jag klarar mig själv också, så det är lugnt :) Kram

2009-07-21 @ 14:36:51
URL: http://moawestermark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner