Nu är det jul igen... snart iallafall!

Hejsan! Nu är jag hemma från Stockholm och fortfarande vid liv.
Sitter på skolan nu och vi har nyss fått ett nytt arbete och det
känns ej okej. Vet att jag inte varit aktiv alls på bloggen, men ska
försöka få en ändring på det nu då jag är hemma 'en gång för alla'.
Har iallafall haft jättekul och det hoppas jag ni har haft i Skellefteå också.

Bilder från Stockholm kommer så fort jag överfört dem till datorn därhemma.

Nu har snön börjat söka sig hem till gamla goda Skellefteå och julkänslorna
börjar väl sakta krypa fram, eller not.. Alltså jag har inte varit med om att
tiden har gått såhär fort. Det är typ bara en månad kvar till jul, och det är
inte annat än sjukt enligt mig. Eh. ja.

Idag är det vintersoppa på skolan, ingen hit direkt,
så atorpcentrum restaurangen, here I come åde. Eller nåt.

Nu kommer Aom och snokar in sig på våran lektion, hehe... busigt.
Men nu ska jag sluta tjollra. Har förövrigt läst ut alla twilightböcker,
så hiiiiimla fint slut på sista boken alltså, LOVE! Saknar redan böckerna,
och ni kan räkna med att dom engelska twilight-saga böckerna kommer
stå högt upp på min önskelista till jul. Även Högtalare till datorn och pengar
såklart. En tatuering skulle inte heller sitta fel.
Vad ska ni önska er till jul?

Nu ska jag göra annat, sköt om er! Puss
Matilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner