Some say we're never meant to grow up.

Hej allihopa! Känner mig så väldans smart nu alltså.
Jag trodde att jag skulle komma försent och var helt inställd på det alltså.
Jag visste att vi hade sovmorgon, så vad fan gör jag på skolan nu då
vi börjar tjugo över nio? Det är ju en fråga som vågar svaras på.

Har inte så värst ont i tungan alls, den är ju öm, men inte mer än så.
Får väl vänta och se vad dagen har för dolda smärtor att framkalla
min tunga, eller nåt. Ehee.. Hursomhelst. Nu ska jag göra annat,
Vi hörs och ses! Kram
Matilda.

-

Believe me 'cause now's the time to try
Don't wait, the chance will pass you by
Time's up to figure it out
You can't say it's too late


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner