Wishing i was younger.

Nu sitter jag på Svenskan och filosoferar... eeh. Skämt åsido.
Men min mage kurrar och jag har papperet som jag ska jobba
med hemma, det ligger inte ens i klassmappen och det stör mig en aning.
Hm. Fick även höra att man fick jobba hemma om man ville, VÄRT. Eller ej.
Det här är nämligen våran enda lektion på fredagar.

Bussen till Umeå går klockan 12.40, och jag har endast packat med mig
några enstaka grejer, som en tshirt att sova i, underkläder, ett par extra
sockar, hårfärg, twilightfilm nr1 och typ hårborste och tandborste. Mp3n är
också med förstås, till bussen. Hm. Aja, viktig information, not.
Undrar hur många som ens orkar läsa. Aja, slänger in nån bild som får liva upp
inlägget lite.
Matilda.


mmm robert....


Don't want the room to go quiet
and have to think of things to say


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner