CALL IT WHAT YOU WANNA CALL IT I'M A FUCKING SHOPAHOLIC!

Hejsan! Nu har jag varit på banken och även kikat runt lite på stan med mamma.
Vid bankbesöket fick jag min egna lilla såndär miniräknare och fick se
att jag hade mer pengar än jag trodde på ett sparkonto.
Ska även byta till Visakort.

Eftersom jag även nyss fått pengar och dom inte börjar dra pengar
för datorn förrän nästa månad bestämde jag mig att jag var värd lite shopping.
3 plagg och 477 kronor senare var jag nöjd.
Eller nej. Men det fick duga för denna gång. Hehe.

Jag har kommit fram till att accessoarer är väldigt dyra, och att det
är precis accessoarer jag vill ha. Jag ska se till att försöka införskaffa
några sådana, kanske blir det i Stockholm. Det jag handlade idag kommer
i bilder här nedanför, ursäkta den dåliga bildkvallan, men somsagt min
kamera är paj. Påtal om kamera så har jag hittat din laddare Kelly.
Aja, här kommer bilderna...

Klicka för större bild


1 par lackleggings. Avskyvärd bild.
Men dom är lackiga och öuhm... glittriga?
149 svenska riksdaler.


1 slags "vetinte vad det heter" tröja? Oversize?
pösig och stor upptill och tight nertill.
Ja, man kanske inte ser så bra, men ni
får använda fantasin.
199 svenska riksdaler.


1 par rödfärgade leopardstrumpbyxor.
129 svenska riksdaler.

Japp, det var det.
Nu ska jag hjälpa Mats med massa slavarbete.
Vi hörs senare.
Peace!
Matilda.

Kommentarer
Postat av: Werran

Men hej! Klart jag kommer ihåg dig! Tänkte försöka återuppliva den gamla bloggen igen :)



Vad har hänt hos dig? Du är ju ursöt i ljust hår!



Härlig shopping, vill också :)

2009-10-01 @ 19:59:54
URL: http://werran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv; Haha, tack så mycket. :)

2009-10-01 @ 20:01:16
Postat av: gaystyle

sv; haha, tack så mycket!

2009-10-01 @ 20:02:10
URL: http://gaystyle.se
Postat av: K

YES YES YES! lördagen är räddad! ;) ;) ;) ;) ;) ;)

kan du ta den på skolan imorgon babe? jag och Leonie ska och dansa med Sandra när hon slutat! ;D <3

2009-10-01 @ 20:17:11
URL: http://kellylee.blogg.se/
Postat av: K

men ... ge den till Sandra! :O

då kan jag ladda den hela dagen imorgon och sedan ha fullt batteri på lördag! för... jaa du vet ju hur den är! ;P

2009-10-01 @ 20:26:13
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner