Dear friend.

Hej på er! Nu är min dator som ny igen.
Den nya hårddisken är insatt och installerad eller
vad man ska säga och det känns great. Vad som känns mindre great
är att jag har samhällsprov imorgon och att jag typ inte kan någonting,
och såklart när man inte är intresserad så blir det svårare och då försöker
man hitta på massor med andra saker för att slippa göra det jobbiga.
Men somsagt, jag kan inte smita undan förevigt, det blir bara jobbigare då.
Önska mig lycka till, sigh. :l

Iövermorgon är det El Stockholmo som gäller i två hela veckor alltså.
Först praktikvecka sen ett lov att se framemot. Själv är jag mest bara
stressad över allt här hemma för tillfället. 

Nu ska jag avrunda, kika runt lite på datorn sen sätta igång med pluggandet
påriktigt. Men ni får leva med att jag inte lägger in någon bild nu eftersom
datorn är helt tom och ren, hehe. Inte länge till.

Funderar på att fixa utorrent och någon nice film så att jag har något att kika
på sen, men jag kommer förmodligen vara helt död efter allt plugg.
Den som lever får väl se. Ha det bra, puss på er!
Matilda.

Stockholm i mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: K

VISSTE DU INTE?!?! :O

Då har jag varit ifrån det för länge! :S (eller jag kan inte rita jag kan klottra!) då tas det itne lika mycket på allvar!;P

2009-10-14 @ 23:08:14
URL: http://kellylee.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jo precis vad jag tänkt mig också tror jag:)

2009-10-14 @ 23:16:38
URL: http://emmeliluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner