Did you ever love me?


Gammal bild.



Hej allesammans! Nu har jag nyss varit ute i kylan och
rökt och pratat i telefon. Före det följde jag Jenny till Coop
eftersom hon kände världens sug efter chips&dipp. Och
man kan ju inte låta henne vandra ensam i mörkret på
A-torp liksom. Eller hur?

Aja, sen till en annan sak. Tack Emil för att du
visade denna himla video för mig, jag har en stark
känsla av att jag kommer
bli beroende av den och ha den på hjärnan 24/7,
men uh, det är väl kul... Klicka HÄR om du också vill
ta del av den. Ganska festlig faktiskt.

Snart är det Stockholm som gäller i två hela veckor,
och eftersom min dator är trasig kan jag inte ta med
den utan jag väntar fortfarande på hårddisken som dom
ska skicka, men somvanligt ska dom vara så sega som det
bara går på den fronten så det kan ta upp till sju arbetsdagar.
Det tackar jag för. Eller not.

Stockholm är iallafall min fristad och där ska jag leva och må bra.
Jag ska inte sakna Skellefteå, men såklart alla vänner jag har
som måste leva kvar i helvetet. Suck.

Sen då jag kommer hem blir det att skynda sig att hälla i sig
alkohol så fort jag bara kan för att sedan utgå på station,
halloweenfest så att säga. Har typ 2 timmar på mig, yey!
Sen dröjer det ytterligare 6 dagar typ innan jag far till Stockholm
igen. Skulle ju se Marilyn Manson men eftersom han ställt in blir
det ju inte så. Vi ser väl hur det blir med allt.

Nu ska jag göra annat, ha det bra YOU PEOPLE liksaam.
Hejdå!
Matilda.

Are you blue or are you blind?

Kommentarer
Postat av: nadia

haha, aw det skulle vara jätte mysigt! :D var det i täby din faster bodde? Det är iförsig rätt långt bort ifrån mig, jag bor ungefär vid globen om du vet vart det ligger? :) samma spår där.

2009-10-08 @ 22:56:22
URL: http://retrojunk.blogg.se/
Postat av: Leia

Hur länge har du rökt?

2009-10-08 @ 23:19:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emma

Hej, allt bra med dig? :)

2009-10-09 @ 12:59:43
URL: http://ebolmgren.blogg.se/
Postat av: Elin

Söt bild gumman =)

2009-10-14 @ 22:10:56
URL: http://elinalskarlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner