God bless America.


Bild jag fotade för rätt längesen.


Hej på er! Nu sitter jag på sängen och knaprade nyss på lite godis.
Kvällen har spenderats med Jonatan och Emmeli och jag hjälpte
dem att blåsa upp ballonger och sånt. Sen såg vi Idol som jag
typ inte kollat på alls nästan. Sen for vi iallafall till Olle där folk
lanade och jag och Emmeli körde GH. Jag blev totalt utklassad,
var fan flera månader sen jag körde sist. Jag kände dock igen gitarren
som jag spelade på så att säga. En vit gitarr med fyra väldigt igenkända
siffror som bara kan tillhöra en man, och mycket riktigt var det hans gitarr.

Det har iallafall varit en mycket trevlig kväll,
synd bara att alla tyckte att jag
skulle vara poppis just då jag kommit dit. Aja, jag hade trevligt
och det hoppas jag att alla andra också har haft.
Synd bara att inte Emmeli tål godisen jag köpte, lite skämmit.
Aja, får väl komma på något annat att ge henne. :)

Snart är det Stockholm som gäller och
jag håller på att stressa ihjäl mig pga pengabrist.
Aja, jag överlever väl hoppas jag.

Ha en fortsatt trevlig fredagnatt/lördagsmorgon!
Pussar&Kramar.
Matilda.


I have lost the will to live
Simply nothing more to give
There is nothing more for me

Need the end to set me free

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. tack så mkt :D

2009-10-10 @ 00:46:48
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: K

1488? :O

2009-10-10 @ 22:11:48
URL: http://kellylee.blogg.se/
Postat av: anna

gillar bilden eller hur du håller handen på den :)

2009-10-11 @ 17:54:20
URL: http://anderssona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner