Good and evil.

Nu har jag fått ditt "feel good" gratulationskort Elnooooor, det rockade!
Tack så mycket, fick mig på hur bra humör som helst.

Snart ska jag och mamma på banken.
Tänkte att jag kunde skriva upp vad jag fått
i födelsedagspresent för de som missat det och
frågade.

1. Bok. - Från Mats.
Marilyn Manson - Den långa vägen ut ur helvetet.

2. Biljett till konsert. - Från Lisa min syster.
Marilyn Manson.

Resa. - Från Mamma och Mats.
Till Stockholm.

Alkohol. - Från Emil.
En sjua sprit från Tyskland.

Nikotin. - Från Sandra.
En cigarett. (HAHA!)

Senare kommer jag även få pengar från pappa till en digitalkamera.
Det är det jag har fått hittills. Har även fått lite småsaker innan också
som smink och kläder av mamma och mat från Kelly. Jag tror det var
allt, och jag är riktigt nöjd! Tack verkligen för alla gratulationer och så vidare.
Kramar!
Matilda


Kommentarer
Postat av: steph

kikar in, allt bra med dig? =)

2009-10-01 @ 14:06:51
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: K

hahah jag låter ju så snål!

men ett superskrov är fan dyrt! :] <3

2009-10-01 @ 20:20:42
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner