HAPPY BIRTHDAY TO YOU!

Hej allesammans! Idag hade vi bara en lektion, svenska.
Det var rätt chill. Vi behövde inte göra så mycket. Och som vanligt
fick jag läraren att styra upp en födelsedagssång för att Lollo fyller år idag,
jag är så himla trevlig på den fronten,
och jag vet att du uppskattade det lollo ;)!

Så att. GRATTIS TILL JENNY KANWAR OCH LOUISE SUNDQVIST!
Hoppas ni har världens finaste dag tjejer, det förtjänar ni.
Vi ses kanske i dimman ikväll! We'll see about that you know!

Pusspusspusspusspuss! Här har jag även en video som jag tillägnar er.. HAHA



Nu ska jag göra annat, kanske unna mig en powernap som
troligtvis kommer räcka till Mamma eller Mats kommer hem.

See you later!
Matilda.



A long time ago, we used to be friends
But I haven't thought of you lately at all
If ever again, a greeting I send to you,
Short and sweet to the soul is all I intend.

Kommentarer
Postat av: emma

så bra (: vad sysslar du med denna fredag?

2009-10-09 @ 15:51:14
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Lollo

Haha tack vännen :D :*

2009-10-09 @ 16:06:36
URL: http://buymeaticket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner