They said that hell's not hot.

Extremt få av bilderna från MT-09. Enjoy!


Leif, Jonathan och Andreas.


Minns inte vad grabbarna i mitten hette, men störtsköna var dom!



Kul hade viiiiii! Jag iallafall..


.......Och lite onykter var jag, bara lite dock.. he he


hej...


Dead by april. Döden att de inte spelade Losing you.


Disturbed.


Slipknot. Säger bara en sak: JUMP THE FUCK UP!


All that remains.



Marilyn Manson. Hatar kameran.



Children of bodom(?)


Volbeat.

Längtar tillbaka till Metaltown 2009. Ge mig friheten att åka tillbaka liksom.
Hade så himla kul. Minnen gör ba ont, blääääää, kom tillbak :) :) :)
Saknar alla som jag var där med och som vi träffade också! Bäst.
Hatar dock att min kamera blev cp under Marilyn Manson.

Har ni frågor, eller vill se fler bilder - kommentera!

PEACE
Matilda.

Kommentarer
Postat av: f

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ man bli ba toki när man ser på bilderna, känns som man aldrig var där. man vill ba tillbaka helatidennnnNNnnnN!!!! ÅHhhhh fy :D

2009-10-01 @ 22:10:27
URL: http://peaofdoom.blogg.se/
Postat av: αnni

Kul med festival :D

2009-10-01 @ 23:32:08
URL: http://anniies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner