1 stattehammis och 5 cigg.... he he

Halloj! Nu har jag varit ute på äventyr.
I en bil där dumheter utförts, hehe fråga inte :l

IALLAFALL... senare så drog man sina steg (cykelsteg(?)) mot kent där
Sassa och alla väntade. Sassa 2 väntade på idolskärmen HEHEHE, synd
bara att hon inte sjöng. Sigh. Aja. Sjöng gjorde vi iallafall, på balkongen.
Hur många som uppskattade det ska vi dock inte ta upp. Öuhm, ja..

Kan bjuda på lite bilder....

eller ne det kunde jag inte.. eftersom internet ÄR CP
JÄVLAINAVLADEHORNEGERNAVELSTRÄNGSLIKNANDEERKTUM-
BEHÅLLAREINGLASADIIDOMINSALVESMÖR

...suck.... blir bara så less (och nej jag har inte torrets.. tror jag)

döden. dåligt humör. DÅLIGT HUMÖR.

Dexter nu.. han kan nog fixa det.
Inte ens en puss. INTE ENS TILL NÅGON SOM FÖRTJÄNAR DET. Inte ens lite.
Matilda

Fuck me 'til I die.

Kommentarer
Postat av: K

HAHAH idominsalva bland svärorden? då är det riktigt allvarligt! ;)

2009-09-16 @ 23:26:22
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner