Blue October

Det är inte oktober än, men ändå måste
jag få bjuda er på lite skön musik
innan jag slänger in nycklarna i sänghalmen och ber
nyckelpigorna flyga till nangijala så att säga.
'
Here you go...

http://radiofreecruze.com/blog1/pics/BlueOctober.jpg


Black Orchid


sen så avslutar jag med min absoluta favorit då...

Hate me

Dock fattar jag inte varför det är en sån
dålig version på youtube. Aja får duga.
Eller inte men.. what to do liksom?
Texten är åtminstone lika fin.. öuhm.. det är ju samma
(Ladda ner den om ni vill höra den bättre versionen)

 

 

Ajuste.. över till nycklarna och nyckelpigorna(?)
gillar inte ens småkryp..

justja
godnatt var det ja.. puss åde
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner