Deutschland, Deutschland über alles.

Har haft helskumma drömmar inatt..
Idag blev en såndär dag. Ska nog ligga
hemma och slöa och göra ingenting.
Känner mig helt död.
Skolan får vänta ut mig till imorgon.
Och för att inte glömma: Emil, Erik och Jompa får ha det bäst i Tyskland på Oktoberfest.


Puss och Kärlek enbart till dessa som förtjänar det.
Matilda




Jawohl jawohl jawohl, ich liebe alkohol, ich liebe dich und alle hål,
ich liebe alkohol! Jawohl jawohl jawohl, ich liebe alkohol,
ich trinke keine wasser, ich trinke alkohol!


Den ni!


Kommentarer
Postat av: K

jag är inte dubbelmoral!!!!

Lazy town är bra, MEN det jag påpekade var dessa barnprogram vi faktiskt har på tv-kanalerna... dom suger balle!=(

har du sett Dora the explorer någongång? näe tänkte väl det... men det är inte bra alls! ;S

Jag skiter inte på alla barnprogram, bara alla utom 2=)

2009-09-23 @ 17:22:10
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner