Put your music player on shuffle.

1. Put your music player on shuffle.
2. For each question, press the next button to get your answer.
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS!!!


IF SOMEONE SAYS “IS THIS OKAY” YOU SAY?
"Witch Doctor"
K: Okej. Ja. Fine.... låter ju normalt(?)

WHAT WOULD BEST DESCRIBE YOUR PERSONALITY?
"Grace Kelly"
K: Att jag försöker vara som någon annan? eller kanske ba att jag
är en himla fager framgångsrik ung dam.. hmmm jadu



WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
"Spring"
K: Jag kutar helt enkelt iväg från allt kärlekstrams.. he he
eller tvärtom :(

HOW DO YOU FEEL TODAY?
"Love Generation"
K: Någon högre makt vill nog att jag ska må bra, blir alltid glad
av den här låten, hur jag än mår innan.

WHAT IS YOUR LIFE’S PURPOSE?
"God put a smile upon your face"
K: Sprida lycka? Eller ba le åt all skit och hoppas
på det bättre.. hahah

WHAT IS YOUR MOTTO?
"You're not alone"
K: Skulle vara bra att ha den inställningen lite oftare..
Fast den är ju faktiskt delvis sann. Man är ju aldrig
helt ensam, samtidigt som man alltid är det.

WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
"Heaven"
K: Vilken tur jag har :$ Typ världens finaste låt förövrigt..

WHAT DO YOU THINK OF YOUR PARENTS?
"Wait and bleed"
K: Hur jag nu ska tolka det???? :l

WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
"And I told them I invented times new roman"
K: Jag blir lite förvirrad... men sure.. typ, eller ok.
Fattar liksom inte :l

WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
"Wild World"
K: Hur jag riktigt ska tolka detta vet jag inte?
Ska jag till afrikas savanner och slåss med vilda djur,
bli nya hitler eller helt enkelt bli sinnes och hamna på psyket?
Jadu det är ju frågan.
Kanske bara vara mig själv? he he

WHAT DO YOU THINK OF YOUR BESTIE?
"Where is your boy"
K: Haha, jag log faktiskt där, för det var lite roligt.
Mer säger jag inte... haha alltså haha..

WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
"Speed of sound"
K: hmm..

WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
"Pieces"
K: Jo.. nog är jag ganska kluven..
eller jag förstår inte riktigt hur jag ska tolka(?)

WHAT SONG WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
"Captain Kellys Kitchen"
K: HAHAHA.. okejdå..

WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
"The River"
K: Okej.. då öuhm.. vet jag


WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
Spotify reklam... he he skulle inte tro det.
Det blev  "Over my head (Better off dead)"
K: Någon som vill hjälpa mig att tolka liksom??? haha=(
Min hobby är att ta livet av mig? suck.

WHAT IS YOUR BIGGEST FEAR?
"Smokescreen"
K: japp, jag är så rädd för en dimridå..(?)

WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
"Crack a bottle"
K: Fan.. nu fick ju alla veta -.-


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Tack så mycket määth:)

2009-09-26 @ 19:17:50
URL: http://emmeliluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner