Frågorrrrrrr

1. Tre ord varför du sist spydde? - Jag var bakis.
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? – Såg på tv.
3. Vad gjorde du för 30min sen? – Låg här.. tror jag väl.
4. Vad hände dig 1995? – Jag fyllde fyra?
5. Vem fick dig att skratta senast? – hmmm mamma tror jag
6. Vilken färg är din borste? – Har flera... Men en grön och en svart.
7. Vad köpte du sist? – Cigg tror jag...
8. Vilken färg har du på din tröja?*kollar ner* Grå och vit.
9. Var förvarar du dina pengar? – Börsen och på bänkieee
10. Hur var vädret igår? – Blåsigt...
11. Vad ser du fram emot? – Stockholm.. och lördag lite då:$
12. Snarkar du? – Nej. Dock så har jag gjort det en gång i gbg.. haha
13. Vad är 15? – Byxmyndighet.. HEHE
14. Vilken skostorlek har du? - 37/38
15. Vill du klippa dig? – Why not?
16. Är du över 25? – Nä!
17. Pratar du mycket? – Ibland kancheee..
18. Kollar du på O.C? – Nej
19. Har ditt namn ett ”x” i det? – Inte när jag kollade sist.
20. Känner du ngn som heter Steve? – Ne, Steevie dock.
21. Hittar du på egna ord? – För ofta.
22. Är du en typiskt svartsjuk person? – Beror på.
23. Vad har du för mobil? – Sony Ericsson K660i - tack Linus.
24. Vem ringde dig senast? – Sassa!
25. Biter du på naglarna? – Ja. Hela tiden. Jävla vana.
26. Har du lockigt hår? – Allt annat än lockigt skulle jag kalla det.
27. Vilken konsert ska du på härnäst? – MARILYN MANSON! Den du.
28. Någon bra person i ditt liv just nu? – Finns många.
29. Hur många gånger har du svurit idag? – Förmodligen för många.
30. Vilket ord säger du ofta? – "öö" "typ" "haha" osv.. HAHA vetinte.
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? – jaaaa, blä
32. Vem sa du ”jag älskar dig” till sist? – Don't know.
33. Vad borde du göra nu? – Vetinte.. webbdesignen antar jag..
34. Har du något smeknamn? – Määth, Mats, Mattis, M, Mathias. Kärt barn har många namn.
35. Sover du mycket? – Ja. Men fortfarande för lite.. enligt mig.
36. Bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? – Boondock Saints.
Men såg bara lite av den.  13 snart 30 var ju också söt.
37. När var du sist ute? – Minns inte. Då jag cyklade hem från skolan.
38. Har du gråtit idag? – Nepppp, fast snart kommer jag det av trötthet.
39. Är du en glad person? – Oftast, ibland, aldrig. VETINTE. Jag är jag, punkt.
40. Har du roligt nu? – Not.
41. Vad äter du helst? – Skräpmat(hammis) eller kroketter.
42. Vem var du med sist? – Klassen? eller va
43. Pratar du i sömnen? – Ja.............
44. Vem kramade du sist? – Sassa kanske..
45. Nämn den bästa personen – konsti fråga liksom
46. Tycker du om någon just nu? – Ofcourse I do :)
47. Vill du flytta? – Ibland
48. Hur ofta borstar du tänderna? – Då det behövs HAHA.. ne men morgon och kväll.
49. Är du egoist? – Det är alla mer eller mindre.
50. Gillar du att bada? – Har faktiskt blivit lite av en badkruka. Badar sällan.
51. Skrattar du åt allt? – Nej, fast åt mycket.
52. Vem får dig alltid att skratta? – Många. Men Isa-clara är bra på det.
53. Gråter du när du tittar på filmer? – Nä..
54. När grät du senast? – Tror det var då Kelly sa något.

Kommentarer
Postat av: Emmeli

haha lyssnar inte på sån musik, om jag inte är tvungen när jag är med jonte:)

Tack för tipset sötnos, det låter ju iofs som en bra ide :) Fast han bränner ju egna skivor och så men :)

2009-09-28 @ 21:00:04
URL: http://emmeliluu.blogg.se/
Postat av: Jullee

kul kul kuul !½

2009-09-28 @ 21:01:14
URL: http://lilljulaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner