From within.

Sitter på skolan nu och väntar på att vi ska börja.
Är trött och konstig som vanligt, lever som i en dröm.
Spelar ingen roll hur mycket vatten jag dricker, på skolan
blir jag alltid som ett moln inombords, jag kan inte hänga med
och jag blir trött och dimmig framför ögonen. Suck.

Aja, mätt och belåten är jag väl nu antar jag.
Ska kika runt lite nu, sen ser vi väl när vi börjar.
Pusspuss!
Matilda

Karibien. Skulle inte sitta helt fel att åka dit inte.
Men förhoppningsvis så kommer jag mig iväg till Florida sen,
om jag bara får moppen och cykeln såld i vår så är det ju inga
som helst problem. Amen to that.



Over and over again.


Kommentarer
Postat av: K

PRAISE THE LORD! AMEN!

2009-09-16 @ 12:53:26
URL: http://kellylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner