How to save a life.

Nu sitter jag på samhällsen och vi ska  leta fram fakta
och grejer till någon himla analysmodell.
Det måste ha med politik att göra.
Här är punkterna:

1.Situation, ämne
2. Konsekvenser
3. Orsaker, bakgrund
4. Eventuella åtgärder
5. egen diskussion.

Det går tungt, jag skrev lite igår så nu tar jag det lugnt.
Kommer att sluta med att Mats hjälper mig hemma.
Mats är bra, alla borde ha en Mats.

Ser ut som att det blir praktik i Stockholm ändå, men inte på
dramaten, berättar mer då jag vet mer ;)!

Nu ska jag fortsätta kika runt, och eventuellt låtsas göra något.
Efter den här lektionen är det Relli (religion)  och efter det slutar jag,
då ska  jag hem och nöta Dexter hela dagen.
Amen to that, Dexter är bäst!
Hejdå!
Matilda

There goes my hero, watch him as he goes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner