It's obvious you hate me



Hej! Nu sitter jag på Webbdesignen
och det är tio minuter kvar till lunch, sigh.
Äcklig lunch dessutom. Korvstroganoff.
Gryniga korvar i äcklig sås. Mats Korvstrogis FTW!

Imorgon är det dock fiskpinnar, sen på torsdag är det
kebabsplit. Öuhm, konstigt att jag bara tänker på mat
istället för själva studierna? Ne.. Inte så värst.

Men kompis, det går bra nu! Jag ska ba fixa med Samhällsen
så löser allt sig. Happiness.

Jag har verkligen ingenting att skriva om känner jag,
får återkomma later. Pusspuss!
Matilda

So now theres differents colors
And theres differents breeds
And different people
Have different needs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner