Jag är så trött att jag kan sträcka mina armar till kina.

Vet inte vad som hände med dagen.
Jag är nog så trött och slut i kroppen som jag
aldrig varit förr (säger jag varje gång iofs..)
Men idag är det seriöst. Armarna känns som bly
och det känns som att jag skulle kunna sova i
hundra miljoner år. Så går det kanske om jag
inte får minst två timmars powernap på eftermiddagen,
haha!

Jag har inte ens börjat med mina insändare eller med
min debattartikel. Jag vet inte vad jag ska skriva om ens.
Jag är värdelös på sånt och idag är verkligen inte den rätta
dagen att göra detta på. Idag blir till att slöa, tyvärr.
Så länge jag inte faller in i den gamla slöcirkeln som jag
levt i i alla skolår.
Men jag har faktiskt skött mig hyfsat än så länge.
Vi får se om det fortsätter eller om det går utför.

Idag när jag kommer hem blir det iallafall att sova, sen
får vi se om jag ska städa eller något sen, om jag
inte sover ända till nästa dag. Den som lever får se.
Nu har jag bara skrivit massa onödigt och nu ska jag
göra annat onödigt på datorn så jag inte somnar av att
stanna på ett och samma ställe. Fan nu kom sockervadden.
(Framför ögonen). Och dimman förstås. Hjärnan är relativt
klar än sålänge iallafall.. Hehe. Låter ju normalt.
AJA. (höll på att säga slepzen) men jag menar.
KIKA-RUNT-PÅ-DATOR-NU!
Peace, peace-maker, pacemaker.
Matilda

Meet me at the skylines


Kommentarer
Postat av: nojs

uh.. stackars dig

2009-09-30 @ 11:37:51
URL: http://nojjsan.blogg.se/
Postat av: moa-stina

Ne tyvärr är inte festsugen åsådär. Men grattis i efterskott och ha en bra födelsedagsfest! :D

2009-09-30 @ 11:54:31
Postat av: hannah

2009-09-30 @ 13:36:33
Postat av: hannah

oj blev fel sist jag skulle skriva haha

men hundarna kostar kanske 1200 eller nånting? är du intresserad?

2009-09-30 @ 13:37:35
URL: http://hannahholmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner