Leave everything behind.

Nu sitter jag på webbdesignen och alldeles strax
ska jag kila iväg till Västerbottensteatern och se
Näktergalen, nicenice! Vad som är mindre nice
är väl då vädret. Inte det varmaste stället i världen kanske.

Snart är det Stockholm som gäller och jag måste hinna
prata med Gun våran syo så jag ska dra med Jossan
dit fortast möjligt. Idag är det även Studentmösseprovning
och jag har hört att de går på typ 500 kronor som billigast,
och om det bara är rykten det vet jag inte. Men jag tror
minsann de är dyra.

Sen blir det lunch med kelly och sassa på anderstorpscentrum,
sen ska jag köpa mina första (billiga) cigg. Senare idag är det smörgåstårta
och vanlig tårta hos mig som gäller. Hoppas den är god fast den kommer
från coop. Nu ska jag jobba, sen ska jag snart fara somsagt!
Puss!
Matilda.

Sweet, troubled soul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner