Morning star.

Hej bloggen! Nu är jag på d&t och chillar.
Mellanslagstangenten är väldigt trög och
det är rätt så jävla störigt.

Jag sov från middagen igår till klockan sex imorse,
och det blev inget äventyr med brudarna, men jag
överlevde ändå även fast det var synd.

Jag hann ta mig min egna lilla tid imorse och
hann även träffa Kelly och Leonie. Sen for jag
på skolan och träffade Sandra och hon bjöd på cigg,
bless the lord he he he!

Nu stör jag mig så mycket på mellanslagstangenten så
jag avslutar här.

Cya!
Matilda



I don't know what I am trying to say.
And you're saying... NOTHING AT ALL!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där underbara vännen, Kelly... bjöd inte hon på cigg? ;)



/ Absolut inte Kelly

2009-09-22 @ 15:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner