So unfair.

Inte har jag gjort mycket sen jag skrev sist.
Bara nördat dator såklart.
Som vanligt då, suck.
Nu blir det ju såhär att
jag inte har något viktigt
att skriva igen,
men det blir väl att se film snart.

Jag kan ju påpeka att
mitt party blir av förmodligen
den tredje, öuhm. Ja.
Hoppas det blir roligt... suck.
Det håller inte. Men öö.. ja.
I november ska jag se
Marilyn manson för andra
gången i år för de som inte
visste, det blir ju väldigt jävla jättekul.
Och sen ska jag praktisera i
Stockholm och även vara där över lovet.
Blir kul att träffa släkt och vänner.
Hoppas bara inte det
blir jobbigt att bo hos Vanja.
Sist jag bodde där hade jag
ju Linus med mig.
Tur jag har Josephine med mig första
veckan iallafall.
Hon ska ju praktisera på
samma ställe som jag.
Hon ska dock inte stanna över lovet.

Jag är väldigt partysugen
känner jag, men vad kan man
göra liksom? Bita sönder min läpp som jag gjorde nyss -.-

Nämen, nämen. Hoppas att
pengarna räcker till allt som
jag ska göra och till allt som
jag är skyldig. Man brukar
ju säga att allt löser sig,
och vi får hoppas att fallet är just så.

Hoppas att imorgon för något
kul med sig och att någon rolig
vill hitta på något, annars
lovar jag att jag gömmer mig
under täcket och aldrig
kikar fram igen. Punkt slut åde.

Nu ska jag sluta skriva
och hoppas jag hittar någon film
som är bra.

Ps. Spotify reklamen är störande. Ds.
Matilda.



Say what you mean,
but it wont change a thing.
I'm sick of our secrets.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner