Tickety tack.

Var nyss ute och pratade med lilla Zazoo.
Eller nyss och nyss, men ja, ni fattar. Eller kanske inte,
men bryr jag mig? Nej.
Det var iallafall trevligt och jag har saknat pluttan.

En till människa har jag också saknat.
Och även fast hon inte alltid gör sig förtjänt av min vänlighet
så ger jag detta en chans till, även fast jag fortfarande är
sårad av ord som sas.

However. Dagen efter jag kommer hem från Stockholm den 31 oktober
blir det Halloweenfest på Station 8 som gäller. I'll be there.

Snart ska jag nog sova, imorgon är det skola som gäller,
sen dagen efter fyller någon 18. Vet inte riktigt vad hon hette
men... he he aja.

KRAM PÅ ER
Lilla Matilda.

I'm not that kind of girl that likes to fight, I never cry.
If you come near me I'll maybe bite, but it will never
be my intention to harm anyone or anything.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner