Yep!

Den öppna föreställningen avklarad. Imorgon är det dags för den sista föreställningen. Skönt, men sorgligt. Känns tomt, men inte dåligt som krok hade sagt det. Hoppas att ni såg oss och att vi var bra. Puss!



Utanför ett hyreshus, Munkedal

Två grannar (en kvinna och en man, båda ∼50-60) står nedanför ett hyreshus och pratar om trädgårdsmöbler. Plötsligt byter kvinnan ämne.
Kvinnan: Usch. USCH! Vad är det som luktar? Fy farao vad det luktar!
Mannen: Ja det var då inte jag.
Kvinnan: Nämen fy vilken stank det var! Vad kan det vara för nåt?
Mannen: Okej… det var jag. Men jag gjorde det utomhus i alla fall!

 

 

hehehe!


Kommentarer
Postat av: Lisette

Ni var riktigt duktiga :)

2010-04-20 @ 21:58:53
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Postat av: Lisette

Sv; Tyvärr tog jag inte många bilder, min kamera är inte den bästa. Men jag är säker att fler hade kameran med sig :D

2010-04-20 @ 22:17:21
URL: http://lissielimelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner