I wan't to be a billionaire, so fuckin' bad.




Har nyss sett klart Angels and Demons,
eller tja, Änglar och Demoner för er som inte kan engelska lika bra. Har faktiskt aldrig sett den förut, och det var lite av en upplevelse att se en sån tänkarfilm så tidigt på morgonen. Började se den för jättemånga timmar sen tror jag, men jag gör ju så mycket annat medans. Men tillslut såg jag klart den och den funkade helt klart. Lite halvmysko sådär.

Förövrigt så har jag tänkt hålla mig vaken tills ikväll, eller åtminstone till idag nångång så jag kan ta en powernap om det verkligen behövs. Men vi ser väl helt enkelt. Snart ska mamma göra köttbullar och mos,  hoppas hon gör grädd eller brunsås till. Sen typ lingonsylt i klämflaska på det. Hur gott? Mmmm..

Grattis till Alexander som fyller år idag. Nu har jag inte något mer att säga för tillfället. Adios!


Heart means everything.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner