04 – Min Önskelista. Allt och inget.

Som ni kanske redan fattat så har jag en tendens att vilja ha precis allt. Men egentligen vill jag nog inte, jag behöver inte alls allt som jag pekar på. Men det är klart. Ingen behöver allt. Det jag önskar mig mest i julklapp är dock....

1. 2.1 Högtalare.
2. Parfym.
3. A day to remembers nya skiva.

Men det vet redan Mamma och Mats om. Sen skulle jag iofs behöva en mobil för min är störd, och en ny tv skulle inte sitta fel åt mitt tvspelande. Men somsagt. Allt kan man ju inte önska sig. Eller jo. Men allt kan man inte få. Äh, skitsamma.

Men mamma, jag har ätit många pepparkakor och jag har blivit extra snäll så nu förtjänar
jag alla julklappar!!!!!!!! hihihihihih.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej !!

Du får allt vänta på tomten tills julafton för att se vad han hittat på . Kanske han lyssnar på ett öra eller inget av det du önskar ska få . Hihihi



Kram från mamma och alla djuren som är två till antalet hemma .

2010-12-04 @ 11:36:01
Postat av: rebecca

gullunge

2010-12-04 @ 11:57:39
URL: http://picturepuzzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner