09 – Min musiksmak. Det är underligt vad musik kan få en att må bra och dåligt på samma gång, precis som allt annat.




Jag gillar det mesta inom musik
, mest ifall det är djupt och sorgligt eller typ stämmer in på mig själv. Och helst ska ju sångaren/sångarna ha bra röst också... höhö. Sen älskar jag ju verkligen disney också, men det är en annan historia, fast egentligen inte. Föredrar oftast när det är män som sjunger, vet inte varför, kanske bara dras mot det motsatta könet på något konstigt vis.. hemligt.

Mitt absoluta favvisband i alla genres är ändå A day to remember. Som jag förövrigt missade i somras med 10 minuter. Fan vad surt. JAG SKA SE DOM NÅNGÅNG! Aja.. blabla, vet inte vad jag ska skriva, ni får fråga om ni vill veta nåt mer. Klicka på bilden ovan för att komma till min spotifylista, där finns verkligen ALLT och inget. Skitlåtar och SKITBRA låtar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag lyssnar också på väldigt blandad musik

2010-12-10 @ 09:39:41
URL: http://crazyb.blogg.se/
Postat av: Lucke

Lucka 10 har öppnats i min julkalender på bloggen. Var med och tävla om ett fint armband :P

2010-12-10 @ 10:36:24
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner