En vacker morgon på en helt vanlig folkhögskola gömd utanför öde mark.

 



Saknar mina kissar.


Godmorgon allesammans!
Jag kan erkänna. Jag är döden själv och jag peppar inte att vakna klockan NU. Känns som att jag har tränat i tusen år utan stopp sen glömt att stretcha. Sanningen är att jag inte tränat alls, förutom akrobatiken i torsdags och några armbrytningar i fredags? Kanske håller man på att börja bli sjuk, eller är jag bara så pinsamt otränad? Eh...

Vad händer för er idag? Själv blir det läsa vårat nya manus igen, jobba igenom det och sen JULPYSSEL! Jag längtar till nr 2. Imorgon är vi hejarklack då Hampnäs möter mellansel i innebandy, och hur det slutar, det vet nog inte ens framtiden själv. HAHA.

Kommentarer
Postat av: Ted Örnberg

Heja Matilda! Sköt om Dig så att Du inte blir sjuk före jul! Lycka till i skolarbetet.



Jogga lagom, och ta det lugnt när Du är cheerleader i den viktiga matchen mot Mellansel! :-)



Kramar i massor! Pappa

2010-12-13 @ 19:54:10
URL: http://www.tedornberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner