It's ok you know, to love them both.



Idag började med att jag var gammeldags trött
som en avdankad gröt, jag blev dock väckt av Ida och for till min gamla gymnasieskola för att se julavslutningen. Sen följde jag Ida hem, vi spelade Guitar Hero och softade ett tag. Sen for vi in till stan där vi åt på frasses och sen for jag hem. Väl hemma hade ett paket kommit. Jag kan dock inte berätta vad det är än för att det är en julklapp, men jag LÄNGTAR tills den får öppnas av dem jag ska ge saken till. Kan visa i bloggen efter jul.

Fan. Idag är nog en rätt bra dag. Imorgon är det julklappshandling som gäller, sen hoppas jag även att få Skypa med Helena, om vi hinner och om mitt skype funkar, hoppas hoppas! Saknar min brud :)

Ha en god jul allesammans! Snart ska jag sova. Man blir trött av att hålla på.

Adjöken Fröken (fröknar) HAHA. Och Manligheter förstås.

I'm right there if you get lonely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner