Vi ses nästa år nångång.


På annandagen.


Vet att jag har varit off.
Jag återkommer väl såsmåningom. Sköt om er och ha ett gott nytt år. Peace.



Waynes Coffee, Borås

En pappa sitter med sin son ~7. De har precis köpt fika.
Pojken: Köpte du min Fanta?
Pappan: Nä, de hade inte det, så jag tänkte att du kunde gå och köpa något annat du vill ha.
Pojken: Jag? Nä, du får gå och köpa det.
Pappan: Jaha, vad vill du ha för något då? Cola?
Pojken (irriterat): Ja.
Pappan: Vad då för någon?
Pojken (ännu mer irriterat): Men vad tror du? VANLIG COLA! Nä du vet jag ska ha kebabcola! Gå och köp cola nu.


Kommentarer
Postat av: Agnes

HAHA, läste också den där. Kebabcola... hehe.

2010-12-30 @ 20:06:27
Postat av: felicia

HAHAHAHA FAST, dedär minns jag inte :(

2011-01-11 @ 22:02:41
URL: http://katkarapus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner