All I wanna say is that they don't really care about us.


Då vi dansade intro till en cs låt på dundercupen i ettan såg vi ut såhär. Rocio♥



Åh, varför är blogg.se helt stört?
Blir så less. Har försökt logga in flera gånger utan att det har gått, men nu äntligen så ville det funka. Ikväll har jag kikat igenom Metaltown bilder och skickat dem till blutten och till mig själv, eftersom de var på den andra datorn. Det får mig att längta så himla mycket tillbaka alltså. Världens bästa Metaltown, göteborg och sällskap.

Jag och Kajsa funderar även på att börja någon sport eller liknande. Eller vi SKA göra det. Det har pratats om afrikans dans, gym och streetdance. Jag är mest peppad på street tror jag dock. Men afrikans låter också väldigt inbjudande. Kajsa skulle iallafall tänka till imorgon. Imorgon måste jag faktiskt försöka sätta mig ner med läxor så att jag får någonting gjort. Jag måste verkligen skärpa mig, men jag är så bra på att ge upp.

Aja, ha en trevlig natt nu allihopa, hoppas ni sover gott. Nu ska jag se ett sista avsnitt av True blood. Det är min nya vampyrserie som jag ser då jag inte har Vampire diaries och Dexter. Dock så har jag ju sett lite True blood förut, men kom ur det. Nu har jag iallafall börjat om igen. Måste sluta nu iallafall så att jag kommer isäng någongång, annars kommer jag aldrig få mig upp imorgon. Ni vet ju hur jag är somsagt, eller jag vet iallafall. Lev och må.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner