Guess what, I am dead.

Har inte varit på blogghumör.
Hoppas dock alla har haft en fin alla hjärtans dag yadayada osv. Fu.

Börjar med en liten lista här då.

Fyra frågor om förhållanden


Är du singel? Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Alltså, jag tror man blir attraherad snarare,
men vem vet liksom.

Hur många har du varit kär i? aa, ett par stycken.
Är du kär just nu? Nja.



Tio frågor om dig själv

Fullständigt namn? Sara Henny Matilda Stenberg
När fyller du år? 29 September. Då fyller jag 19. Värd ålder?
Några piercingar? Läppen, tungan.
Vad har du på dig just nu? Mjukisar, t-shirt.
Vilken årstid är bäst? summerrrr
Vem älskar du mest på denna jorden? Ni som står mig närmast.
Vänner, släkt och familj.
Sover du hellre själv än tillsammans med någon?
Det beror på typ. Jag kan gilla att sova med någon breve,

men inte fan vill jag svettas som ett djur. Vill ha lite space.
Men det är alltid mysigt att somna och vakna upp med någon, mmm :)



10 frågor om dina vänner


Vem vet allt om dig? Jag själv.
Vem är den roligaste av dina vänner? Alla har sina moments så att säga.
Vem är snyggast av dina vänner? öö..
Vem är mest partyprisse? Vem är inte liksom?
Vem är den du helst har filmkväll med? Gillar att se film med Idaslida my love.


10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? Dunno.

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Inte så bra med pappa kanske,
men vi pratar ju ibland.
Vem är farligast i din familj? HAHA lisa då hon blir arg...
Vem ser roligast ut i din familj? HAHA... pappa, fast han är töt.
Vem är coolast? Jag såklart...
Har ni något husdjur? Japp 3 stycken. Igor, Lilo och Greta.
Vem har du mest gemensamt med? Humöret: Mamma, Lisa. Sättet: Ellinor, pappa.
Vem står för underhållningen? Jag, oftast. Och Mats. Fast jag och Ellinor är nog roligast. HAHA.
Vem sover du oftast med? Me, myself and I, och Lilo då.



10 frågor om idag


Vad har du gjort? Absolut nothing.
Har du varit glad idag? Funka
Har du varit ledsen idag? ne.. inte vad jag vet.
Har du gjort något bra idag? Haha nä, men inget dåligt heller?
Vad ska du göra nu? Göra denna, sen se film eller sova.
Har du gjort något dåligt idag? Nä, tror jag väl ej.
Vad har du ätit idag? Porterstek.

Har du duschat idag? Nä, men det skulle sannerligen behövas.

Är du trött nu? EN ANINGENS..
Vad händer imorgon? Skola, sen hoppas jag få träffa kajsa.
Sen levde jag typ för att ta dagen som den kommer, så WE'LL SEE.

Annat


Går du i skolan? Nej. MEN JA.
Har du varit i skolan idag? Hade jag svarat ja på denna fråga hade någon fått slå mig, hårt.
Hur mår du just nu? Har inte känt efter, men mår helt ok.
Har du piercat dig själv någon gång? nä.


Telefon/mobil

Vem ringde dig senast? Kajsa.
Vem ringde du senast? Jens.
Vem sms:a till dig senast? Jens.
Vem sms:a du till senast?
Jens.

Övrigt


Är du hungrig nu? Svar: Nej. Och det är ovanligt.
Vad är klockan nu just nu? 23.35
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bloglovin, Facebook, Piratebay, Youtube, Nelly, tyda, blogg.se och nån blogg. Japp. Har alltid tusen fönster uppe samtidigt.



Familj

Hur länge sen var det du träffa din morsa? Nån timma sen.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Sen i julas typ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner