Hero of war.


Jag och bästa håkan hellström, pdol -08!


Gäsp. Nu har jag varit död ett tag. Dvs powernapat. Snart ska jag ju och se Brolle på den där himla föreställningen. Blir nog himla spännande, kan ju höra av mig efteråt om hur det var. Just nu känns det dock som att jag hade velat sova vidare. Haha, jag skrev kissa vidare först eftersom jag är kissnödig, hur det kan bli ibland.

Aja, inget sovande, men massa kissande. Hoppas ni tar tag i era liv nu alla ungdomar. Gör klart skolan, gör era föräldrar stolta och sen far ni ut i världen och skiter i vad alla andra säger. Haha. Näemen. Ha det bra nu! Kiss kiss! (som i det gula varma.)

Och gällande det ovanstående så säger jag precis som våra lärare brukar: 'Tolka själva!'
Take care. Bye, bye now.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Sv: Oja, den är riktigt vacker :D Men vad ska man vänta sig, jag är ju med på den :P

2010-02-18 @ 19:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner