O'learys.

 

Har nyss sett en gammal goding, nämligen neverending story. Jag har även läst lite ur svenskaboken tidigare, och Mats har hjälpt mig med frågorna som jag ska plugga in till samhällsprovet på onsdag. Det går iallafall lite framåt, även fast det går segt. Lilo är förövrigt på bushumör nu, det passar sig inte, eftersom det är så nära läggdags. Hoppas hon ändrar sig snart.

 

Imorgon ska jag och mamma se på när musiktvåorna har nån MJ konsert av nåt slag. Vet inte riktigt, mamma hämtade iaf ut biljetter på bokia idag, och vi fick dom två sista, snacka om tur. Föressten, igår svalde jag mitt spiderman smycke till tungpiercingen. Jag blev seriöst LEDSEN.

 

Nu ska jag iallafall låta John Blund göra sitt. Jag hoppas ni får sova gott, massa pussar till alla söta, ni fula kan få en kram... kanske! Ironi. Ingen utav er får nånting. Sparar allt till kissen. SÅ ÄGDA. Ojdå. Där spårade min trötthet ur. Bäst att kila, pårikt. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-22 @ 23:22:47
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Simon

Haha hennes röst är helt sönderredigerad, kan LOVA att hon verkligen inte låter så egentligen.

Dock inte rösten jag bryr mig om utan mest själva beaten i musiken. ;D



Tyckte du hon var snygg eller ful?

2010-02-23 @ 02:54:53
URL: http://bananarevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner