Respekt poooooularnnnn.


Jag och min kära vän Andreas, i somras. Metaltown åter igen. Bäst!


Hihi nu har jag lika många som följer mig på bloglovin
som på min gamla blogg. Soft. Inte är det många inte, men det känns coolt att ens någon vill läsa min blogg, för jag anser den inte speciellt intressant själv.

Aja, ni får gärna säga vilka ni är som läser min blogg. Är det ofta ni kikar in eller är det här första gången? Vad gillar ni med min blogg? Vad gillar ni inte? Vad vill ni ha mer av i den? Svara gärna!=D Nu ska jag iallafall se True Blood eller något (spännande!), sen troligtvis sova. Sovmorgon imorgon, sooooft.

Kärlek är för dom, dom som har tur.

Kommentarer
Postat av: Linnea

jag läser!

2010-02-24 @ 06:46:11
Postat av: fill

ÅH, geme sommar & gbg & metaltown <3

2010-02-25 @ 19:59:41
URL: http://peaofdoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner