Think I've grown a bit older.

Sitter på skolan nura. Lyssnar på Bandit rock och väntar
på mötet som blir av vid halv fyra. Värt, nej?

Slutade tio över två. Hoppas jag klarar mig från att nån lärare slänger
ut mig bara. Nån lärare var iallafall snäll och lånade ut hörlurar så jag kan
lyssna på bandit rock medans jag sitter här i G82.

Nu ska jag roa mig med datorns alla nöjen (inte dom perversa då).
Och sen kanske jag ska skriva lite på mitt CV och personliga brev.

Ha d gött!
Matilda.

My friend watch out for the traitors.
I see them but I try to close my eyes for the haters.


Uppdat: Såg nu att det börjar en lektion här 14.35.
Bajs. Vi ser väl om dom skickar ut alla,
vilket dom troligtvis gör. YES/ironi


Kommentarer
Postat av: Sara Lundqvist

Ingen fara!!!!!!!!!!!1 :D

passade den då? ;D

2010-02-12 @ 08:42:38
URL: http://nojjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner