Igen.




Lovar du att vara ärlig?
Sure

Du heter: Matilda

Smeknamn: Määth, Mats, Mathias
(typ allt dom kan komma på, kärt barn har många namn u know)

Låt som när du är ledsen sörjer till? Oj, har ju jättemånga..lyssnar inte på nån speciell tror jag.

Beroende av: Cigg (crap), mys och skräpmat.

Vem behöver du mest just nu: Ellinor.

Vad tror folk om dig? Jag vet inte, fråga dem.

Stämmer det? Nja. Inte vet jag.

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är snäll, finns där och att jag är rolig.

Vad säger du för att imponera på någon? palla imponera, då blir dom bara besvikna då man visar sig vara någon annan än den där coola. Fast iofs, jag är rätt cool nu när jag tänker efter. Eh. Ja. Men somsagt, duger
jag inte som jag är, fuck it.

Hur imponerar man på dig? Var dig själv helt enkelt. Och duger inte det, så lär du väl märka (HAHA)

Brukar du skratta för dig själv? HAHA ja...

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Okej, men vi gäller på med karaktärerna nu så...
men krya på dig! Puss"

Var bor du? A-torp.

Trivs du där: Ibland, ibland inte. Men för det mesta så funkar det.

Äger du några converse: Nja, men några som liknar.

Sprit, cider, vin eller öl: I 99 fall av 100 så väljer jag sprit.

Brukar du bli för full: Sometimes.

Vad har du för mobil operatör: halebop

Är du allergisk mot något: Saft, har astma också.

Har du haft sex idag: Noes!

Nästa mål i ditt liv: Klara skolan, ha råd med allt jag ska göra i sommar, skaffa sommarjobb.

Hur svarar du i mobilen: Hallå eller Hej det är Matilda.

Vem ringde du senast? Mamma.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Öh, typ vad hon skulle handla.

Antal timmar sömn inatt: Vet jag inte..

Sov du ensam: Nä, sov med kissen.

Brukar du komma i tid: HAHA.. försöker väl.

När mår du bra: När jag gör sånt jag tycker om att göra.

När blev du fotad senast: Jag vet inte, i fredags?

Hur känner du dig nu: sliten som fan.

Vanligaste färg på dina kläder: svart.

Vad tycker du om fötter: Vissa är äckliga, vissa är söta? Vad är det egentligen för fråga. Fötter är fötter, och jag räds dem inte. Vissa fötter är dock jävligt vidriga och de fötterna kan hålla sig borta från mig.

Vad saknar du: Att ha ett förhållande. Att få bry sig , mysa  och pyssla om någon man tycker om.

Hade du en bra kväll igår: Nja, den var inte särskilt speciell.

Favorit dryck på morgonen: Juice, mjölk eller vatten.

Rakar du benen: JAPP

När brukar du oftast gå och lägga dig: Varierar

Är du blyg? Beror på situation, men oftast inte.

Sysslar du med någon idrott: No, men saknar det ibland.

Vill du hellre ha mail än brev: Brev tror jag. Man blir så lycklig då man får brev, mail är mycket vanligare.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Intresse somsagt.

Har du spytt offentligt: haha jaoja.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Vara allmänt dirty. Vad skulle jag inte göra liksom ;)

Är du nöjd med ditt liv: Ibland.

Är du bortskämd: Hahaja=(

Vad gör du i morgon: Skola om jag mår bättre.

Vad är det värsta du vet? Det lär du märka när vi kommer dit.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? För mycket eller inget alls.

Vad längtar du till? Oh, allt för mycket. Sommar, student, pengar, festival, utomlands, syrran.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Bra vänner ja, men efter allt jag varit med om så vet jag inte
riktigt vad som är äkta längre. Men jag litar oftast för mycket på folk. Jag tror ingen är helt äkta rakt igenom.
De som jämt är elaka visar inte sin snälla sida och tvärtom. Alla är mer eller mindre oäkta eller falska om man säger så. Medvetet eller omedvetet.

 

Vad använder du för shampoo? Nåt från frissan.

Vad är det finaste du fått? Kärlek, omtanke.
En sak jag dog för jag blev så glad var ju en biljett till Marilyn mansons konsert,
men den ställdes ju in. Bajs. Sen uppskattar jag ju såklart allt som mamma och Mats gett
mig, tack♥

En speciell dag du minns: :)

Hur gammal är du: 18

Om fem månader: SUMMERTIME.

Du samlar på: Damm.

Gröna eller röda äppeln: Spelar ingen roll. Men gröna tror jag.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på. Ringer nog ingen, annars Kajsa.

Gillar du golf: Minigolf är väl kul, vanlig har jag aldrig provat.

Har du sovit i din egna säng inatt: Japp.

Har du strumpor på dig nu: Nope.

Är det okej att gråta: Alla säger ja, men det är ju typ inte det.
Jag hatar iallafall att gråta inför folk och jag gör det nästintill aldrig.

När grät du senast: Jag minns inte.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åh gud. Vara lycklig, för jag har
elaka utgifter det här året.

Bär du glasögon eller linser: Nej.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Oftast sent.

Har du piercing: Läpp, tunga.

Vill du gifta dig: Inte som det känns nu, men den dagen jag hittar "den rätte" så ja.

Vill du ha barn: Ja, även fast det känns jävligt själviskt.

Solar du ofta:
Nä!

Är du bra på att laga mat: Ibland.

Är du flygrädd: Nä.

Hur vig är du: Inte alls vig.

Är du musikalisk? Nja.

Vad dricker du helst när du är törstig: Läsk (oftast cola), vatten.

Vilken är din favoritglass: Mjukglass.

Tror du på ett liv efter döden: Jag tror att vi får vänta och se.

Tycker du om sushi: Ja, helt okej.
Är dock rädd för såna där äckelmaskar i magen efter Emma skrämdes.

Vad äter du helst när du ser på film: Nåt gott.

Bor dina föräldrar tillsammans: No.

Har du tandläkarskräck: Nja inte värst. Men när det gör så förbannat ont och jag ligger i den där stolen så hatar jag det. HAHA usch.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Sistnämnda.

Vilken ögonfärg har du: Blågrå. Ibland byter dom typ färg också.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja nångång.

Biter du på naglarna: ja, usch hela tiden.

Senaste låt du hörde:
Rip out the wings of a butterfly just nu.

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Åh denna listar kopierar jag om det är ok? =)

2010-02-15 @ 20:56:02
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Gör du så. Bara att kopiera allihop om du vill! =)

2010-02-16 @ 16:29:43
URL: http://ladyjenny.blogg.se/
Postat av: fill

ska du på alla 3 festivaler? ;o

west coast riot, Metaltown & pier pressure?

2010-02-16 @ 18:20:37
URL: http://peaofdoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner