Tänkte trötta ut er med en lista... uh, igen.


Saknar dig ibland.




När kysste/hånglade du med någon senast?

Hell! Det minns jag inte ens. Fan, kan det ha varit 5feb? kompisgrej iaf.

Vad har du ätit idag?
Sallad och nåt kycklingbajs. Choklad också. Mums.

Dagens mest lyssnade låt?
Låten i det där spelet.. HAHA!

Är det nåt du vill veta?
Ja, som fan. Säg bara.

Vad har du på dig nu och vilken färg är det på det du har på dig?
Linne, tjocktröja, lackleggings, långkallingar (HAHA),
benvärmare, sockar. Orkar inte säga färg.

Vad har du gjort idag?
Skola, vampire diaries, msn.
Myst med kisse och spelat det där onödiga spelet.
Kortfattat då.

Vad retar dig mest just nu?
Att jag är så förbannat weak.
Tror alltid det värsta om allt.

Vem skulle du vilja ha nu?
äh:l

När åkte du buss senast?
Hm igår.

Är du nöjd med vädret som är nu?
Nej, erase!

Vem umgicks du senast med?
Classmates! Lilopluttan.

Röker du?
Ibland, tyvärr.

Har du testat nått knark?
Nja

Dricker du alkohol?
Ja.

Bästa familjemedlem?
Vad i helvete är det för fråga?
Tycker om hela bunten!

Har du några smycken på dig nu?
Läpp och tungpiercing.

Hur ser din frisyr ut nu?
Om jag ska vara ärlig, så vill jag inte veta.

När fikade du senast?
Öuhm, jani. Jag vet inte riktigt.
Ska nog fika snart, kanske. Om jag orkar.

Umgås du med rätt folk?
Jag hoppas jag gör det för en gångs skull.

Har du några hemligheter för dig själv eller med andra?
Det har alla. More or less.

Är det någon som du vet att du kan lita på till 100%?
Inte ens mig själv. Men det finns folk jag litar på till 98% iaf,
men har blivit sviken förut. Tror för gott om folk. Går aldrig
att lita fullt ut på en person. För säger man nåt till sin bästa vän
kan den lika gärna säga till sin bästa vän and so on, tillslut vet hela
stan, great. Tack för omtanken.

Bästa mening från en låt?
Nu tar jag ba upp första bästa som kom upp i huvudet.
"If you could read my mind you'd be in tears!",
"It's disgusting what dreams can do to you"
är också fin. Men det är nog inte dom finaste. Dom finaste jag kom på nu iaf, aja.

Bästa replik från en film/TV-serie?
Ou. Ingen jag kan komma på på rak arm.

Finns det nåt du behöver just nu?
Kärlek, närhet, kramar och mys. Ja, you get it.


Men nåt du behöver jämt och ständigt?
Att bli sedd. Närhet. Syre. Haha.

Finns det folk du saknar?
Absolut.

Vad går dig på nerverna?
Alldeles för mycket. Mig själv många gånger.

Har du något hatobjekt?
Hatobjekt vet jag väl inte? Snarare folk jag inte gillar speciellt mycket.

Favorit stuk på film?
Filmer som är bra helt enkelt!

Finns det nåt du gör som du tycker är onödigt men du gör det iallafall?
Ja.

Nämn något som du är beroende av?
Cigg, närhet, skräpmat.

Nämn någon som gjorde dig glad igår:
Öuhm. Jag vet inte. Mats kanske!

Vad gjorde du kl 7 i morse:
SLEEPYHEAD

Vad gjorde du för 15 minuter sedan:
Samma sak som nu typ.

Det sista du sa högt:
Jag minns inte ... det börjar vara läskigt så dåligt minne jag har ibland.

Vad var det senaste du köpte:
Jag vet inte.

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Brun. Kanske. (Jag har bara bott här sen jag var sju,
men jag vet inte färgen på våran ytterdörr. Skills!
)

Godaste glass-smaken:
Päron.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Den här frågan finns fan på varje fucking lista.
Jag vet inte. Intresse?

Sover du tungt:

Ibland.

Drömmer du mycket:
Ja.

Mardrömmar:
Nej, skitskumma drömmar dock.

Vilket ämne var roligast i skolan:
Var? Jag går fortfarande skola. Teater kanske.
Religion var lätt roligast då vi hade det.

Trivs du med ditt jobb:
Jag, jobb? HA!

Favoritlåt just nu:
Fan! Jag vet inte. Friends and traitors är grym.
(Tack för tipset KÄLL!)
Dock vet jag inte om det är den bästa.

Korn - Thoughtless är också bra, och
Marilyn Manson - The dope show.
Och sen håkan hellström och Him och
Emil Jensen. Kan hålla på forever.
Har nya favoritlåtar hela tiden.

Vad ser du om du tittar åt höger:
Johnny depp och Eminem. ;)!

Vad gör dig glad just nu:
Vampire Diaries. Mina vänner. Min nya design.
Ja. Och att det händer mycket nu. Hoppas allt går bra.

Vad ska du göra härnäst:
Se klart mitt avsnitt av Vampire Diaries som jag typ sett på i flera timmar
utan att bli klar. Blir lätt så!

Höger- eller vänsterhänt:
Höger.

Favoritgodis:
Det goda!

Hur många kuddar sover du med:
Tre. Eller har tre i sängen iallafall.

Morgon- eller nattmänniska:
Natt, för det mesta.

Vem är viktigast för dig:
Många betyder mycket för mig.

Bio eller promenad:
Beror på tillfälle, med vem och väder.

Är du kittlig:
Jag vet inte om jag vågar vara ärlig här, HAHA!

Snarkar du:
Nej, har hänt en gång vad jag vet iallafall.
Sorry Leif att du fick genomlida!

Stjärntecken:
Våg.

Äckligaste insekten:
Trollsländor. Men alla är äckliga!
Uh, bort!

Vad vill du jobba som?
Skådis, mordutredare eller ja med folk som behöver hjälp.

Anser du att du är stark?
Folk säger det ja. Men själv tvivlar jag.

Vad längtar du mest efter just nu?
Kärlek. Någon att bry mig om.

Antal timmar sömn inatt?
För få iallafall.

Sov du ensam?
Med kissen.

Vem sov hos dig senast?
Lilo. Minns fan inte vilken människa.

Vad ser du fram emot?
Att skolan går bra. Student, sommar, Göteborg,
festivaler, tjäna pengar, sena sommarkvällar och usa!

Vad vill du ha just nu?
En kram av nån fin..

Vilken buss åker du oftast?
Åker sällan buss. Men isåfall till stan.

Vilken årstid är det nu?
Vinter när jag kollade sist. Nu peppar vi sommar dock.

Anser du dig själv snygg?
Haha nej. Ibland kanske.

Har du varit kär?
Ja, det har jag.

Är du kär nu?
Nja. Gillar kanske nån. Kanske. Fan.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahahahahahaha åh! Jag höll på att skratta ihjäl mig då jag såg bilden, lite iaf. xD

2010-02-18 @ 16:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner