Tråk.

 

 

Namn: Matilda
Smeknamn: Öuhm, Määth av vissa. Gillar namnet Matilda.
Piercingar: Tungan och höger sida på nedre läppen.
Tatueringar: Inga ännu, men hoppas få göra en eller några i år.
Längd: 1.57.
Skostorlek: 37.
Hårfärg: Rött.
Är du kär i någon: Njä.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, oftast.
Tänker du på självmord: Ibland.
Dricker du: Ja.
Röker du: Gjorde.
Vilket shampoo använder du:
Färgschampoo som man köper hos frisören.
Vilken parfym använder du: Det varierar.
Vad är du rädd för:
Blod, viss smärta, insekter och att alla ska lämna mig.
Gillar du att tvätta:
Har aldrig tvättat.



Din första
Operation:
Har aldrig opererat mig, vad jag minns.
Första piercingen: I läppen.
Första priset: Öhm. Jajuste, då min kanin vann pris på utställning.
Första sporten du började med: Fotboll.
Första husdjuret: Hamster.
Första semestern: Utomlands? Italien 2008.
Första konserten: Hmm.. vet inte.


Just nu
Äter du:
Ingenting.
Dricker du: Ingenting.
Ska du: Sitta här vid datorn.
Lyssnar du på: Spotify.
Väntar du på: Att Kajsa ska ringa.
Tittar du på: Blogginlägget.
Har på du på dig: Underkläder, brunt linne(kellys),
mjukisbyxor och en svart tjocktröja som inte alls är speciellt tjock.



Din framtid
Barn:
Ja, gärna.
Giftemål:
Inte som det känns nu.
Karriär:
Vill bli skådis eller mordutredare.



Har du någonsin
Kysst en främling:
Ja
Tappat bort glasögon/linser:
Om jag hade några att tappa bort skulle jag säkert gjort det.
Brutit ett ben: En handled.
Rymt hemifrån:
Öh.. jag vet inte.
Röntgats:
Minns inte.
Gråtit när någon dött:
Ja.



Tror du på
Gud:
Nej.
Mirakel: Nja.
Aliens:
Vetinte.
Magi:
Nee.. inte förrän någon bevisat motsatsen.


Himlen: Klart himlen finns, bara att kolla uppåt liksom -.-
Tomten:
hihi vem vet.
Änglar:
och demoner... nämen inte vet väl jag.



Senaste

Film du hyrde: No idea.
Film du köpte: Senaste filmer jag köpte var nog Boondock Saints och Fear and loathing in las vegas.
Låten du lyssnade på: Lyssnar på spotify ju, så lite svårt men,
nyss spelades "kärlek är för dom" med thåström
Och nu spelas "And then they run" med Raised fist.
Låten du hade på hjärnan: Minns jag inte.
Låten du laddade ner: Ronan keatings album tror jag.
Personen du ringde: Aom.
Tv program du tittade på: Tittar aldrig på tv...
Personen du tänkte på: VET MAN JU ALDRIG



För eller emot
Långdistansförhållanden:
Det är ju upp till var och en.
Själv skulle jag tycka det var jobbigt.
Men vem vet vad framtiden bjuder på liksom?
Självmord: Upp till var och en här också. Men mot såklart. Det är sorgligt.
Att använda droger: Både för och emot, upp till var och en här också.
Köra onykter: Emot.
Förhållanden:
För.



Favorit
Mat:
Olika, men hammis och kebab är gott. Sen Lax. Mmm!
Låt: Väldigt olika, men älskar "I can tell" med Saosin och "Join me" med him.
Dryck: Cola, Trocadero, mjölk och vatten! Juice är också skitgott. Beror på vad man är sugen på.
Bil: Range Rover!



Har du nånsin
Ljugit för någon:
Ja.
Varit i slagsmål:
Ja.
Blivit arresterad:
Tror det.



Antal
Gånger du varit kär:
Många.
Gånger ditt hjärta brustit:
Borde man hålla räkningen?
Hjärtan brustit på grund av dej:
Ingen aning.
Personer från grundskolan du har kontakt med:
Rätt många typ?
Ärr du har på kroppen:
Dunno.



Övrigt
Vad har du gjort idag:
Skola.
Var det kul?:
Nja.
Hur tidigt stiger du upp:
Olika.
Gillar du att slåss:
Nej, eller jo på skoj.
Vad ska du göra ikväll:
Umgås med Kajsa :D
Är du seriös:
Beror på situation.
Var har du ont:
Ingenstans just nu.
Använder du hårspray:
Sällan.
Kan du stå på händer:
Nja..



Antingen eller
The Game eller Lil Wayne:
Lil Wayne tror jag väl.
Salt eller Socker: Båda.
Ketchup eller Senap: Båda.
Glad eller Deprimerad: Föredrar att vara glad såklart=)
Var du glad igår: Jodå!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Hmmm, ja.. eller tror det.
Stockholm är: Bäst!
Kan du sjunga:
Jodå, men det låter fördjävligt.
Mer värt än guld:
Kärlek (till nära och kära)
Spaghetti eller makaroner:
Båda.
Ett land jag helst vill besöka:
Usa. I SOMMAR BLIR DET AV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner