Look, he's slipping through my hands.

Hej alla barn. Nu är jag vaken igen.
En normal tid, precis efter att jag sovit. Skööööööönt.
Fast trött är jag somsagt. Vaknade första gången vid
tre, men vägrade fortsätta vara vaken, så jag somnade
om ett tag efter och sov till åtta..

Skolan börjar om en timme.
Ursäkta om jag var konsig igår mot någon,
hela gårdagen känns som en dimma, typ
som när man har druckit och fått minnesluckor.
Hehe, ja. Men vi hörs sen mina vänner och fiender.

Puss och kram!
Matilda.

Lucky ones are we all til it is over
Everyone near and far
When you smile the sun it peaks through the clouds
Never die for always be around and around and around

Kommentarer
Postat av: sandra

skit fin blogg!

2010-01-14 @ 19:07:01
URL: http://hejsandrraaa.blg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner