Ps. Viruset på min dator kan dö .ds

Hatar livet just nu, mitt väldigt roliga inlägg jag hade skrivit försvann.
Hades kan klippa av sig snoppen.

HAHA, märktes glädjen.
Kan iallafall fatta mig kort.

Jag är hemma idag.
Jag är hemma idag för att jag känner mig som en
gammal tant med spetälska.

Kanske inte riktigt så. Men sliten är jag.
Och det är fult eftersom jag var så stolt igår eftersom
jag varit på skolan 100%. Hm. Aja, nya tag imorgon.

Så. Då vet ni.

En annan sak. Jag hade världens finaste dröm.
En fin kille, en fin syster och fin alkohol.
Behöver jag säga mer? ;D


Nu ska jag avsluta.
Puss och kram, gummisnoppsbanan.
Matilda.

What in the world are taking you so long?

Kommentarer
Postat av: lillblondin

199:- kostar dom bara ;D

2010-01-26 @ 15:24:56
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner