You are my guiding soul.

Aa, jag vet att jag har varit sämst på att uppdatera men jag
finner det svårt att tro att någon varit ledsen över det om jag ska vara ärlig.

Detta är iallafall andra eller  tredje dagen jag försover mig då jag ska på stan.
Kanske lika bra då jag bara kommer slösa onödighetens mycket med pengar.
(Onödighetens är då mitt nya ord, och det finns nu. Ja.)
Grejen är då att jag inte har så mycket pengar.
Menmen, man lever väl bara en gång.

Ellinor du behöver inte oroa dig. Jag har... hm.
Tillräckligt på sparkontot. Och sen ska jag sälja moppen,
och sen ska jag kanske sommarjobba om jag får något jobb dvs.
Det löser sig helt enkelt får vi hoppas. Annars tänker jag sitta
inne hela sommaren, sådetså.

För er som inte fattat så ska jag hälsa på syrran i sommar,
som är au-pair i Jacksonville, Florida. Hennes mycket intressantare
blogg hittar ni HÄR. Hon uppdaterar t om oftare än mig, fast hon är ändå
seg på att uppdatera, enligt mig (som då älskar att läsa om hennes äventyr).

Igår var en spännande dag. Jag fick umgås med världens bästa Isa-Clara.
Det var seriöst ages ago. Hon är då min barndomsvän, för er som undrar.
Jag älskar att man kan vara ifrån varandra så länge, och sen då man umgås
igen känns det precis som förr. Så är det med oss två. Och vi vet att vi kan lita
på varandra om vi säger något.

Vi kom även fram till att det är så lätt att umgås med folk som bara suger kraft ur
en, och att det är så svårt att säga ifrån och säga upp vänskapen med en sådan.
Vi kom även fram till att i de flesta fall så umgås folk mer med sådana människor än
såna som faktiskt bryr sig och skulle ställa upp i allt, förutom då denne själv behöver stöd
förstås. Annars blir man ju en orksugare själv ;)

Vi hade då mycket att prata om, och vad som skulle varit en nykter kväll när vi gick
in på Balzac (med gratis inträde), var allt annat än nyktert då vi lämnade placet.

Träffade iallafall massa trevligt folk, och jag hoppas definitivt att det inte var sista gången
på flera månader som man fick umgås med Isa.

Ikväll ska jag festa loss med världens bästa Ricky och Kajsa.
Det blir nog spännande!

Nu orkar ingen läsa längre. Ni kan ställa frågor om ni vill.

Ha det bra. Puss.
Matilda.

I rip my heart out to give it to you
Alone it never did me any good
Hold me close, wash my mind
Destroy the me that lives inside.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner