Jag trivs.


Bild lånad från Norrannnn..

 

Hade en hemligt bra kväll!
Kvällen började här hemma, sen rymde vi ut i vimlet på trästocks där jag inte hann vara länge förrän en moshpit bestämde sig för att mitt huvud skulle vara offret. Mitt huvud snurrade alltså forever tills jag plötsligt satte mig på en trottoarkant och en viss Micke skulle kalla mig för hjärnskadeoffer.... hehe eller nåt. En ambulans senare och en cykeltur senare är jag hemma i det ljuva hemmet. Har haft världens bästa kväll, för trots det dåliga så övervägde det bra. Rebecca, du är så himla braaaaa! och ett + till alla söta andra människor som jag träffade, som gjorde min kväll och som brydde sig om mitt huvud trots att jag envisades om att jag var fullt frisk. Imorgon är det dag nr 2 som gäller. Då ska jag och Black tower bli ett! Puss på alla.

It's the end of the world as we know it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner