Sleepyhead.

Imorse.. eller på dagen? Who knows?.. aa iaf. Då kom Mats in och frågade om jag skulle hänga ut till kyrkholmen och äta våfflor. Jag dreglade typ fram ett nej för jag var knappt vid medvetande. Om ni kollar när mitt förra blogginlägg var postat så förstår ni varför. Zombievarning. Nu har jag vaknat iallafall, men jag vet inte hur länge. Uh.

Nu minns jag att jag drömde om Alexander Skarsgård i en av drömmarna, fan att det inte var sant, han är inte onajs... RAWR. Eh. Aja.

Uppdat: JA JUST JA! Jag drömde ju om att jag fick en ny mobil också.. en såndär xperia eller vad dom heter, av nåt slag.. faan att det inte var sant. Jävla retstickedrömmar! Morr.

Vad har ni haft för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner