Detta gillar vi!

 

Jag och Simon såg dessa live på balen förövrigt... hahaha, han fick en high-five av den söta gubben i flottigt hår som sjunger. Oh. Tänk om han skulle läsa min blogg. Pinit. Aja. Dom var bästtt, fast jag kände bara igen låten som jag länkade ovan. DEN är bäst. Dom hade verkligen energin som krävdes och därför var dom ett bra band (och för att musiken var bra såklart). Men jag är faktiskt mest glad för Simons skull just för att han blev så himla lycklig. Puss gubben. HÄR är hans blogg.

 

Bilder från balen kommer sen. Annars finns det på norran, facebook och andra ställen. NI hittar. Nu ska jag sova vidare till jag inte får sova längre. En timme till typ då. Puss&adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner