Blow me away!

Nu sitter jag på arbetsmiljö lektionen, fy bubblan vad ej okej det känns. Våran sovmorgon var puts väck imorse som jag sa, plus att vi ska se på nån arbetsförmedlingsgrej. Trots det så har vi tydligen ingen samhälls så det känns väldigt såsigt. Men  funderar på att smyga in en timme tidigare då någon  annan klass lyssnar på af. För värt att vänta nån onödig timma till på skolan då man inte har  lektion  ens. Vi ser dock hur det blir. Af ska jag lyssna på hursomhelst.

Äcklig mat på skolan idag.. Igår också... iförrigår också. Imorgon och  på  fredag  funkar  dock.  Varför ska det alltid bero på maten ifall dagen på skolan blir bra eller inte? HAHA. Det är fan sant. Sorgligt men sant. Pratade iallafall  nyss  med syster i telefonen, vad konstigt det känns att kunna ringa på hennes  vanliga mobil igen. Snart ses vi, LÄNGTAAAAR!

Måste även säga. GRATTIS ELLINOR PÅ 23-ÅRS DAGEN! Hoppas du får världens bästa dag ever! puss.

Juste, nu måste jag jobba ja. Med något jag inte alls förstår mig på, läraren är även inte ens  här för tillfället, Great. Uuuh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner