Cause inside you're ugly, you're ugly like me.


Bild lånad från google.


Alice i underlandet var kung, men underlig.
Den var nog dock lite sämre än förväntat. Därför ska man inte alls ha för höga förväntningar. Dålig var den inte däremot, tvärtom. Såååå, hur ska man berätta om den i ord då?

Konstig, snape, saruman, glad kisse, bäst hattmakare, stora kroppsdelar, söta djur och äckliga insekter.... hmmm. Ni borde se den alltså.

Fattar dock inte varför den var i salong fyra
(en liten biosalong) då det är världspremiär. Och jag fattar inte varför skellefteå har sämst bio då både piteå och luleå(?) har bättre. Och Umeå förstås, men det är ju lite mer förståeligt. Varför har inte vi 3d liksom? Varför har inte vi himla sf så vi kan få rabatter. Himla bajsbio, inte ens mugghållare i biosalongerna, förutom den största. Ja, jag blir lite irri.

Och ungdomar, SLUTA KASTA POPCORN I BIOSALONGEN! Det kan ni göra hemma. Oups. (Don't tell your mother I said that).

Jag kan typ provet nu, nästan! Congratz. Ni måste vara lite stolta iallafall? Inte? Fuck. JAG är iallafall stolt över mig själv. Så. Dock så kommer ju nästa uppdrag nu. Expedition hinna läsa ut svenskaboken och skriva en analys innan fredag. Gulp. Kommer inte gå så fine. Men sen har vi iallafall lov. GOOOOOOD BLESS!

Do you feel me?
Then tell me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner