De tre vännerna och Jerry.


Vixpix kvarteris. De två vännerna, och Matilda.


Godmorgon! Fast inte riktigt då..
för jag har redan hunnit vara ute med Igor och tryckt i mig lite godis. Ytterst lite då, faktiskt. He he. Hur har eran morgon varit då? Har ni ens hunnit vakna? Inte riktigt alltså.. nänä.. förstår.

Jag är rätt bra på att hålla egna diskussioner.
Sen kräver jag fler kommentarer. Jag måste vara en riktigt ond människa alltså. Som Hitler. Men han var ju snäll mot alla som inte var judar kanske. Som jag, jag är snäll med alla förutom mina läsare. Så. Ni behöver inte alls oroa er. Eller vänta nu......

Äh. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Linnea

Han var dum mot mer än judar kan jag lova ^^

2010-03-10 @ 15:29:56
URL: http://hardrockstjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner