Frågestunden, answers!

HAHA, här har ni svar på era seriösa frågor. Eller vänta nu, var bara en seriös. To bad. TACK FÖR MIG.

Oskar NOOOOOOOOORGren:

Har ditt EX en GIGANTISK kuk som vi egentligen alla vet redan att han har?

Svar: Haha, kul att du frågar LINUS! Det är väl bara du kikar ner i dina brallor och avgör själv ;)

Linnea:
När började du blogga? =)
Svar: Jag började blogga på min första blogg HÄR. Första inlägget skrev jag Oktober 2007.


moa:
hade tanten mässling?
Svar: HAHA, tanten i bara mässingen hade nog mässling trots allt ;)


sleezy italian dude who looks like 40 but says im 25

do you have a boyfriend?
Svar: ......... *silence*. No I don't have a boyfriend.

tanten med rollatorn
onga, är du död!?!?!?
Svar: HAHA, Japp. Död som en fiskstjärt. (är dom ens döda?... tankeställare där)

eran gubbvän från italien
var pizzan god?
Svar: I'm sorry to disappoint you lilla gubben, men det var nog den äckligaste pizzan jag ätit i hela mitt liv=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Annonser från BloggPartner